42 thoughts on “Fallout 4 Creation Club Workshop – Slocum’s Joe – The QUEST for Cooking Oil! (Shop Bug-Fix – 17min)

  1. Hey Lille I love you n your videos keep up the awesome work beautiful ๐Ÿ˜๐Ÿ˜โค๏ธโค๏ธ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  2. OMG Slocum Joe…Bringing Fika back to the world one settlement at a time ๐Ÿ˜€ and now the Raiders and Wastelanders can Fika between their murdering and scavaging, Just need a newsagents shop now so the people on their way for morning coffee can grab a paper and some Snus ๐Ÿ˜€ Dang I want some doughnuts now lol

  3. I like this Update really much. And i don't wanted to get anything from the CC EVER lol But the newest Updates (this, Arcade and Snakes) are really nice, and you finally got something more for real money than a wet fart in the face! XD Quality isv ery good and bรคm….Bethesda really has some of my Money now haha. But i am happy with it, a though i got a lot for free, it's ok i think. Hopefully they go forward in this right direction with they're Content! (=
    EDIT HAHAHAHA the pink Darth Vader was too good! Laughed out loud right now (and hoping one of EA is watching ehehehe)

  4. my favorite aspect of this game is the settlement building too…but it drives me crazy how there is always that one person who gets kidnapped regardless of your defenses

  5. This makes me wish FO4 was co-op. I would love to chill out in your shop and drink Boston coffee and eat apple filled doughnuts all day.

  6. The coffee/tea station can be setup as self serve for customers or behind the counter. Both are common but more likely behind the counter for liability reasons so no one hurts themselves.

  7. Watched a video of yours from like 10 months ago and honestly you're voice sounds so much more confident in your new videos lol, good video as always ๐Ÿ™‚

  8. Hey Lille ๐Ÿ˜Š, haven't seen anything from you in about a month, before you say it I know I know, I have a bit of a miir addiction (a miirdiction if you will haha ๐Ÿ˜‚) anyway I hope all is well and hope to see some more content soon. Love from America

  9. LOL…..loved the haunting Skyrim music…….."Sweet Roll"!!!! YES……. this was great :~
    Trash can Carla has Eveything!

  10. Guard: let me guess, someone stole your sweetroll?
    Dragonborn: yeah, it was some guy in a blue and yellow skin tight robe.

    ๐Ÿ˜€

  11. Does anyone know how I can get this content for free? 600 points for this content seems too much or if this content ever gets a discount please let me know

  12. Has anyone had issues trying to load the slocom Joe quest on xbox one it doesn't automatically start for some reason

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *